יום שבת, 6 בפברואר 2016

הכירו את: עדי



החלטתי לפתוח פינה. פינת הכירו את. כי אני רוצה שתכירו גזורות נוספות. בעיקר כי הן נותנות גם לי השראה כל הזמן. 
אז תכירו את עדי. עדי באום טמיר. עדי היתה תלמידה שלי בקורס תפירה בסטודיו 6b. אחר כך שמרנו על קשר, ולמעשה
הפכנו חברות, כשנושאי השיחה בפגישותינו הם בעיקר: עיצוב - מעבר לזה שעדי היא אדריכלית נוף, היא פשוט בחורה
מוכשרת, וכמעט כל דבר שהיא מניחה עליו את ידיה, יוצא מסוגנן להפליא. ילדים - איכשהו יצא שהגדולה שלי והקטנה 
שלה באותו הגן. פילאטיס - עדי גררה אותי לשיעור ביום רביעי בערב ומאז אני שם.  בגדים - בדים, תיקים ועוד המון 
המון אופנה. 


עדי בגזרה של אוברול קייצי

איך היום שלך נראה? קמה בבוקר- קפה- רצה לעבודה- מתכננת את הפארקים והשכונות של מחר- שלוש כוסות קפה- רצה לאסוף מהגן- מטפסת את שינקין ומשכנעת את עצמי שאין צורך שאכנס עכשיו לקנות עוגיות מקרון/בגדים/פרחים- ארגז החול בכיכר הבימה- עוד קפה- ארוחת ערב- אוספת את ארוחת הערב מהרצפה- פילאטיס- כביסה- קוראת ספר- שלוש מילים עם הבעל- נרדמת.

גזרה לשמלה יפנית הריון סטייל
מתי את מספיקה לתפור משהו? תמיד יש לי כמה פרויקטים לא גמורים על השולחן. הם נודדים מהשולחן למדפים ומשם לארון אחר, עד שמתפנה לי שעה בשבת, כשבילי ישנה צהריים.

בגזרה של קרוז טישירט אין כמו סטרץ׳ להריון נוח וסופר שיקי, ושימו לב לשרשרת ההורסת!

מה נותן לך השראה? טוקיו. הייתי שם לפני שנתיים. העוצמה של העיר. הגובה של המבנים, כמויות האנשים ברכבת התחתית, המסכים הענקיים, חלונות ראווה מטורפים, משאיות שמשמיעות מוזיקת פופ יפנית. השילוב של כל הטירוף הזה עם האדיבות היפנית, עם הסדר המופתי שבו העיר מתנהלת ועם הנקיון, מדהים בעיני. עוד דברים שמרגשים אותי: מונוכרום, מינימליזם, השקעה בפרטים קטנים, טקסטיל עם הדפסים, טקסטורות, פסים שחור לבן וקיטש.
קרוז טישירט מוצלחת במיוחד

מתי את מחליטה מה את לובשת בבוקר, ואיך את עושה את זה? אני, למשל, פותחת את הארון שנייה לפני שאני צריכה לצאת, לובשת את הדבר הכי קרוב להגיוני שנראה לי באותו הרגע, ואז מבטיחה לעצמי שפעם הבאה אתכנן מראש. זה אף פעם לא קורה.  בשש וחצי בבוקר אני מנסה לחמוק למקלחת בלי להעיר את בילי. אם זה עובד והיא ממשיכה לישון, אני ממששת את הבגדים בחושך בשקט, ואומרת לעצמי שממילא שמונים אחוז מהם שחורים, אז להדליק את האור לא היה עוזר לי. בדרך כלל זה לא עובד, ואז אני מוצאת את עצמי מתלבשת ומתאפרת כשהיא על הידיים שלי. אחד הדברים האהובים עליה זה להוציא את כל הבגדים שלי מהארון ולהעביר אותם לסלון. אז יוצא שאני רצה בתחתונים בכל הבית בחיפוש אחר ה(קרוז) טי שירט השחורה הספציפית שאני חייבת ללבוש היום.
ועוד קרוז קלאסית 
מי המעצב האהוב עליך? Hayao Miyazaki - במאי הסרטים היפני. אני מוקסמת מהעולמות שהוא יוצר, מהחן של היצורים שלו, מההרגשה שהכל בסרטים שלו חי, גם מכונות מטוסים וטירות. על מה את עובדת בימים אלו? על הבלוג החדש שלי ושל ענבר- BARAD, החלטנו לא לקנות בגדים במשך שנה ולרענן את כל המלתחה שלנו רק עם בגדים שאנחנו תופרות או משדרגות. אני בכלל לא בטוחה שאצליח לשרוד שנה שלמה בלי שופינג...
גזרה לשמלה יפנית שהתחפשה לאננס, אחת האהובות עלי!

מה הפריט האהוב עליך בארון כרגע? חולצה מכופתרת שחורה עם פתח בגב מ TSUMI מותג יפני שלמרבה הפלא, גולף מייבאים לארץ. זו חולצה מכותנה עדינה ורכה, יושבת בול על הגוף והפתח בגב נותן לה טויסט מגניב. היא הולכת עם הכל ויכולה להתאים גם לפגישה חשובה וגם ליום כיף עם חברות. במשפט, מה הסגנון שלך? שחור על שחור עם אקסוסוריז מופרכים.
בד היסטרי שעדי הביאה מיפן, לובש גזרה של תיק טוט

עוד משהו לכדאי לדעת על עדי: לעדי אוסף תכשיטים יפיפה שלשמחתי הרבה יש לי גישה אליו…

שרשרת הלבבות של עדי מדגמנת לצד חולצת אביב

אחרי מי את אוהבת לעקוב ברשת? אני תמיד מחפשת מישהו חדש לעקוב אחריו. כרגע אני עוקבת אחרי The selby,  והבלוג im on leave של נעה קליין. אני עוקבת גם אחרי a pair&a spare וכמובן אחרי גזורות! 
איזה כיף :)

תגובה 1:

  1. נעים באמת להכיר! ולדעת שאי שם בתל אביב (גזורות פינת נעים להכיר) יש יוצרות ישראליות מוכשרות שגם מפרגנות אחת לשנייה!
    בהצלחה :-)

    השבמחק