יום שני, 29 בפברואר 2016

קצרים לפורים: סופר-הירוס


פורים בפתח ואני במתח. הגדולה שלי רוצה להיות סיידרמן. אין כאן שגיאה באיות, כך היא הוגה את השם. היא אפילו לא
יודעת מה זה, אבל כיוון שבגן יש הרבה יותר בנים מבנות, ספיידרמן כרגע הוא השולט. אני תוהה מה עדיף - אותו, או
את אובססיית הנסיכות שכולם מזהירים אותי מפניה וטרם הגיעה.


לא הייתי בטוחה איך להגיב. מה לומר, זו תחפושת לבנים?! אני לא באמת חושבת ככה. לשכנע אותה להתחפש למשהו
אחר? אני לא באמת מאמינה בזה. לקוות שזה יחלוף? לא שהיתה לי פנטזיה על תחפושת ספציפית, אבל עדיין, איכשהו,
חשבתי שהקטנה, הזכה והטהורה הזו, תבחר במשהו אחר.



מתוך הספר Super Heros Fashion and Fantasy
כל המצב הזה הזכיר לי ספר שיושב בספרייה שלי כבר די הרבה זמן. ספר קסום ביותר שנקרא Super Heroes Fashion
and Fantasy. הספר הזה הוא בעצם קטלוג של תערוכה שהתקיימה במטרופוליטן ב- 2008. התערוכה הציגה את
השפעותיהם והשראותיהם הרבות של גיבורי העל, על עולם האופנה. לספר כריכה מתכתית יפיפיה מה שמיד גורם לך להבין
שמדובר בסופר-ספר.


הספר הזה נועד בדיוק בשביל רגעים כאלו, בהם אני צריכה למנף את הסיטואציה (השראה!) ולהוציא תחפושת ספיידרמן
שווה לילדה בת שלוש.

מתוך הספר Super Heros Fashion and Fantasy

כמה כבר נכתב על הפנטזיה הגלומה בגיבורי העל שלנו. שלנו, כלומר, של העולם המערבי, שלא מפסיק לשחזר ולמסחר
אותם לאין קץ, ועם זאת, הם עדיין שובי לב, נוטעים בנו תמיד תקווה ובפורים הם לא מפסיקים לככב.

מתוך הספר Super Heros Fashion and Fantasy

לפני שנתיים הכנתי לי ולבן זוגי תחפושת סופר הירוס, קצת נדושה אומנם, של באטמן וקאטוומן. זה היה בדיוק כשחזרתי
למשקל שלי אחרי ההריון הראשון והרגשתי בשלה לתת לקאטוומן שבתוכי לצאת החוצה.


מתוך הספר Super Heros Fashion and Fantasy
זוכרים מי עוד לבשה את האאוטפיט ההיסטרי הזה של טיירי מוגלר?
המדריך הקצרצר הזה לקוח מאותה תחפושת, והוא מתאר דרך ממש טובה להכין חולצה שהופכת אותך לגיבור על אמיתי
בכמה דקות. אני תפרתי את החולצה מבד, אבל אפשר פשוט לקחת טישירט בצבע המתאים.
התשובה: היא סופר-וומן אמיתית

מדפיסים את הסמל הרצוי של אותו סופר הירו נכסף בגודל הדרוש. ממקמים על החולצה/בד במקום הרצוי ומתחת לבד 
ממקמים את הבד השני (במקרה הזה בחרתי בד צהוב ויניל לחלק התחתון). מחברים עם סיכות את שלוש השכבות - בד
תחתון, בד עליון ודף עם ההדפס מעל.

תופרים לפי הציור צורה סגורה בתפר רגיל.

בעדינות תולשים את הנייר (זה די כיף).


עוד יותר בעדינות ״פוצעים״ את הבד העליון מבלי לפגוע בתחתון, ומתחילים לגזור ״חלון״ מסביב.
כל זה לוקח 10 דק׳ ונראה בסוף סופר מקצועי.
אפילו הברק של הויניל יושב בול

ועוד המלצה שווה על תחפושות. אם בכל זאת התברכתם בילד שביקש להתחפש לסנאי, שועל או רקון, אתם חייבים לבדוק
את ערכות התחפושות DIY השוות הללו, שיצרה בכשרון רב נירית בינימיני. פגשתי אותה בשנקר ממש במקרה, תוך כדי
שיחה סיפרתי לה על גזורות, ולמרבה הפלא, גיליתי שגם היא חזק ב DIY. הפרויקט הזה שלה, שנקרא גם
Imaginary Tail, פשוט שבה את ליבי, אז כדאי גם לכם :)
Imaginary Tail

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה