יום חמישי, 20 באוקטובר 2016

מי יכול לעצב את השנה שלך יותר טוב ממך?

אז החלטת כבר מאה פעם, שהשנה זה קורה ואת מתחילה לעצב. לעצמך, לילדים או לבן הזוג. את הרי יודעת הכי טוב מה מתאים ומה לא, ובעיקר, מה הכי בא לך. מכונת התפירה עומדת מיותמת, וכבר ניקית אותה מאבק לא פעם ולא פעמיים, אבל איכשהו האבק ממשיך להצטבר שם, כי את אף פעם לא מגיעה לזה.
למה לא? 

מה עוצר אותך?
הנה מדריך קצר בחמישה שלבים. עקבי אחריו ואולי תופתעי לגלות כמה זה פשוט להתחיל:

השראה: מילה גדולה מהחיים. ובכל זאת, בכל השוטטויות שלנו באינטרנט, אנחנו מחפשות אותה כל הזמן. חמקמקה מאין כמוה, אבל כשאנו פוגשות בה, אנו יודעות לזהות אותה בבירור. אז עשי לך מנהג והתחילי לעקוב אחריה. בפינטרסט, או על המחשב האישי, התחילי לשמור תמונות שמדברות אליך, שמרגשות אותך ושנוגעות בעצב חשוף. זו יכולה להיות תמונה של שמלה או תמונת נוף, ואפילו תמונה של משהו אבסטרקטי, עם צבעוניות שמשכה אותך במיוחד. צרי לך בנק תמונות אישי. תוכלי ללמוד ממנו המון על עצמך, על העדפותייך ועל מה שבאמת עושה לך את זה.

פוסט הדפסים חדש - בקרוב!
הדפסה: נכון. אפשר ללכת לקנות בדים. אבל אפשר גם להכין אותם בעצמך. בפוסט חותמת של איכות, תגלי את סודות ההדפסה באמצעות חותמות, אשר תשדרג כל טישירט פשוטה ותעניק לה את הטאצ׳ האישי שלך. בתור התחלה אפשר לרכוש כמה בדים חלקים, או כאלו עם טקסטורה עדינה יחסית בעוביים מגוונים, ופשוט לשחק עם הדפסים שונים עליהם. ברגע שיהיו לך כמה בדים כאלו מוכנים, את כבר תדעי מה בא לך לעשות איתם.
מתוך אלבום bow tie

גזורות ללא גיזרה: הנה דוגמה למשהו שיעזור לך לצאת לדרך - סדרה של סרטונים למתחילים. על מנת להתניע את גלגלי השיניים של המכונה, התחילי עם כמה פרוייקטים קלים שאינם מצריכים יותר ממספר תפרים בודדים. למשל, למדי את עצמך כיצד תופרים קלמר, או כיצד מכינים, ואפילו די בקלות, ציפית לכרית. תראי גם כיצד תופרים פפיון, או שאולי יעניין אותך לתפור תיק בד פשוט ומדליק. גם אם יצא לך לא הכי מדוייק זה לא העניין. הקסם שבפריט הראשון שהכנת בעצמך, יחלחל עמוק לעצמות. זה יתן המון מוטיבציה להמשך, וההנאה מובטחת!

גזרה לחולצת קרוז חורפית - בקרוב ממש!
גזרה ראשונה: אוקיי, זה הזמן לקפוץ למים. בחרי את אחת הגזרות שאת הכי מתחברת אליה. הגזרות בחנות גזורות מדורגות לפי רמת קושי, כדי שתוכלי לבחור את רמת ההרפתקנות שלך. אל תקפצי מעל הפופיק. בחרי פריט שהוא לטעמך, וכזה שאת חושבת שמתאים ליכולות שלך באותו הרגע. מכל פרויקט לומדים משהו, בדרך לפרויקט הבא.
גזרה לחולצת ציפור של גזורות

מניפולציות: ברגע שאת כבר שולטת בחומר, תוכלי לקחת גזרה ולעשות לה התאמה אישית לפי רצונך. למשל, להפוך את השמלה היפנית לשמלת חוף נינוחה וקלילה, או להוסיף לשמלת טוויגי כיסים. בקרוב, גזרת האוברול תקבל טוויסט עדכני ולוהט :). תוכלי להרחיב, להצר ולקצר כראות עיניך, וליצור בעזרת הגזרות פריטים חדשים.

מתוך האלבום childhoods clothing
בהצלחה ושנה טובה ומלאה בחוויות חדשות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה