יום רביעי, 14 במאי 2014

למה ציפית?



שלא יהיו לך ציפיות. זה אף פעם לא קל להתחיל דבר חדש. אבל זה ממש כיף כשזה מצליח. הרעיון ב גזורות מתחילות הוא להתחיל בקטן. כן, אני יודעת, יש לך רעיון מטריף לשמלה מהסרטים, כבר קנית את הבד ויש לך אפילו מכונת תפירה בהישג יד. כן, אני יודעת, את לא יודעת להשחיל אותה עדיין, סבתא צריכה להגיע השבוע כדי להראות לך כיצד להשתמש בה, ואולי היא בכלל זקוקה לביקור של טכנאי. האמת היא, שכל ההתחלות קשות.


הרעיון בגזורות מתחילות הוא פשוט להתחיל. הדבר היחיד בו אני לא יכולה לעזור לך, הוא כיצד להשחיל את מכונת התפירה האישית שלך ולגרום לה לעבוד. לשם כך יש מניואל, סבתא או טכנאי… התברכנו בשפע גדול ויש היום מגוון רחב מאי פעם של מכונות, אביזרים וכו׳. נסי להתגבר על המכשול הראשוני הזה ולאט לאט תיווכחי כי השמיים הם הגבול. כל שנותר הוא לצפות בסרטון הבא ולעקוב באדיקות אחר ההוראות. ארבעה תפרים ישרים מאוחר יותר והציפית הבאה תהיה שלך.


 הבד הנהדר שבו השתמשתי בסרטון הוא של כותונת
אז למה ציפית? בדיוק בגלל זה. כי היא עשויה מארבעה תפרים בלבד. כי הסיפוק בלהכין אותה כל כך גדול שמייד הבית כולו מתמלא כריות מעוצבות בשלל גוונים. מסיבת כריות של ממש. אולי לא מדובר בפריט הכי אופנתי שיש (למרות שויקטור ורולף הרימו בזמנו אחלה קולקציה בהשראת כלי מיטה), אבל המטרה של הסרטון הבא היא קודם כל, לפני שאת הופכת למעצבת האופנה שאת מתכננת להיות, להתגבר על הפחד ולתפור כמה קווים ישרים, או לפחות ישרים ככל האפשר :)


ולכל מי שטרם רכשה מכונה ומתלבטת, אני ממליצה מאוד להגיע לחנות עם חתיכה של בד ולשבת ולנסות לתפור על כמה מכונות לפני שאת מחליטה. את תראי שישנן מכונות שירגישו לך טוב יותר ויהיה לך נוח יותר לתפור אתן. עניין של חיבור. לפעמים זה קשור לעוצמה של המכונה, לרגישותה או למהירות שלה. מה שבטוח הוא שההבדל יהיה מורגש וברור. מאוד מקובל לעשות כך, אז אל תהססי. שיהיה בהצלחה! ואל תשכחו לשלוח לי תמונות של הכריות שהכנתן ל gzurot@gmail.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה