יום חמישי, 11 במאי 2017

תחליטו אתן


כל מי שמכירה אותי אפילו קצת יודעת שאת רוב זמני בחודשים האחרונים אני מעבירה בעבודה על פרויקט הגמר שלי (מסיימת תואר שני או טו טו). לכן בזמן האחרון אני גם מעלה פוסטים לעיתים רחוקות יותר מבעבר (כן חבויה פה התנצלות בין השורות).
הכפכפים ההורסים של Jeffery Campbell
לפני שבועיים בערך היתה לי הגשת אמצע, שזה אומר מלא מלא לחץ לפני והתמוטטות פיסית ונפשית אחרי (לישון לישון ועוד לישון). כשסיימתי להשלים שעות שינה, נכנסתי לסטודיו ואיזה יומיים שלושה רק תפרתי לי בגדים, ככה להירגע.
גזורות באינסטגרם
 הפעם, במקום להתלבט, חשבתי לפתוח את העניין ולשאול אתכן מה אתן חושבות. לכן החלטתי לצלם את מה שהכנתי, להעלות הכל ולשמוע מה תרצו לראות כגזרה חדשה בגזורות. אז הכנתי הצבעה! כל כך 2017 מצידי.
קרוז טי-שירט פסים (בקרוב!) ומכנסיים רחבי שוליים (רק אם תרצו)
חלק מהפריטים שהכנתי הם מתוך גזרות ותיקות באתר (הקרוז טי-שירט וחצאית גיבורת-העל שתמיד הרגשתי שלא מקבלת את המקום הראוי לה, ולכן עשיתי לה גרסה חדשה בורוד מתקתק וקיצרתי לאורך מידי שיתאים בול לקיץ).
 גזרה לקרוז טי-שירט ולחצאית גיבורת-על 
מעבר לשתי אלו ישנן מספר גזרות חדשות ומתוכן שני זוגות מכנסיים. מכנסיים! שאני אשמח לשמוע איזה מהם הכי עושה לכן את זה ותרצו להכין בקרוב.
 גזרה למכנסי נח לי במקסימום (רק אם בא לכן)
הכפכפים ההורסים של Jeffery Campbell
אז הנה הן גם כאן מצויירות, על מנת להוציא את הצבע והטקסטורה מהעניין ולתת לכן לדמיין את זה בשלכן. 
יאללה, מי שמצביעה, משפיעה! 


איזה מכנסיים תרצי להכין לעצמך?

מכנסי נח לי במקסימום
מכנסיים רחבי שוליים
survey Maker

תגובה 1:

  1. רק תדעי שנורא רציתי להשתתף בהצבעה, אבל אני דוסית שלא לובשת מכנסיים..
    מחכה לחצאיות שלך. בא לי על חצאית הwonder wonan שלך.
    מיקי

    השבמחק