יום שני, 21 באפריל 2014

איך לתפור פפיון?



אהלן, אני שמחה מאוד לספר לכם שמהיום בכל פעם שאני אעלה פוסט חדש הוא יופיע בסטייל פייג׳ - אתר מקסים של אופנה וסטייל המרכז פרסומים שונים מרחבי הרשת. אז ברוכות הבאות לגזורות בסטייל. כאן אשתף אתכן במחשבותובמקורות ההשראה שלי, אעדכן לגבי הדגמים והסרטונים האחרונים שהכנתי עבורכן ואכתוב על אופנה מהיבטים שונים.שמי אורי טופז ואני מעצבת אופנה ישראלית, מורה ואמא טרייה. לאחרונה הקמתי את גזורות שהוא בית לאופנה שעושיםבבית. אז מה זה גזורות? במשפט אחד: עשה זאת בעצמך – בסטייל. בעבודתי כמעצבת וכמורה אני נתקלת כל הזמן באנשים מוכשרים, יצירתיים ודעתניים, בעלי חזון אישי, ובעיקר עם קול ייחודי. כולם שואפים לאפשרות לעצב בעצמם את בגדיהם. בדומה לאופן בו הפכנו כולנו לצלמים מומחים (אינסטגרם!) אנו רוצים היום, יותר מתמיד, ואפילו דורשים,את האפשרות להחליט ולעצב בעצמנו כל דבר כמעט. לכבוד הפרסום הראשון של גזורות בסטייל בחרתי להשיק את סרטון הפפיון.

גזורות באינסטגרם

הסרטון הינו חלק מסדרת "גזורות מתחילות", המיועדת לאלו שלוקחות את צעדיהן הראשונים בעולם האופנה DIY. הסדרה היא אסופה של סרטונים קצרצרים המדריכה בהכנה של פריטים קלים ומהירים אשר הכנתם אינה דורשת ידע נוסף מלבד הפעלת מכונת התפירה הביתית שלך. כמובן שגם לדעת לתפור קו ישר יהיה נחמד, אבל אל דאגה, זה יגיע עם הזמן, ואל לזאת לעכב אתכן בתחילת הדרך! אז הרי הוא לפניכן - הפריט הראשון - ה פ פ י ו ן


גזורות באינסטגרם הבדים הנהדרים המצולמים הם של כותונת 
בחרתי להתחיל בפפיון כי הכיף והשמחה שבהכנתו הם הכי מיידים שיש. מאותו הרגע בו נתקלנו כילדות קטנות במיני מאוס ובפפיון הענק המעטר את ראשה, רצינו אחד כזה, ומיד! כן, כזה הוא הפפיון - מעלה חיוך מיידי על פניה של כל ילדה,נערה ואישה. הפפיון החל את דרכו כפריט גברי ואפילו צבאי, אשר נועד לסגור את הפתח העליון של החולצה קרוב לצוואר ולמנוע ממנה להפתח. אולם מזה זמן רב, שהוא שייך גם לנו הנשים. עניבת הפפיון הגברית נחשבת חגיגית במיוחדומופיעה, בדרך כלל, באירועים חשובים, לעומת בת דודתה העניבה שלה מגוון רחב יותר של שימושים (וגם בה נטפל בהמשך…).

מתוך אוסף הפפיונים של גזורות בפינטרסט

הפפיון הנשי חוגג בשלל צורות, צבעים וגדלים. אהבתי אותו במיוחד כטאץ' סופר נשי כמו בשמלה שבתמונה. כסיכה לדש,כגומיה או על קשת לשיער אנו נתקלות בו כל הזמן. אבל היי, המטרה שלנו כאן היא להכין ולעצב בעצמנו והשמיים הם הגבול. אגב, גם מושחל על שרשרת הוא עובד פשוט נפלא, במיוחד אם הוא עדין, קטן וחינני. אז קדימה לעבודה, תוךדקות ספורות הפפיון הבא יכול להיות שלך..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה